fredag

En skiftande dag

Idag hade jag jobbat natt och när jag kom hem ville A att jag skulle följa med henne och fixa ett pass. Så vi begav oss till passmyndigheten.

Här, här är det vi skall fixa passet.

Sedan tvärs över kanalen gick vi för att ta vars en pizza, Coca Cola och öl...denna gången blev det en Knize öl.

Så stora pizzorna va...men mumsiga.

På turen med Emma senare så såg jag denna staty, inne på en skolgård på Dammfriskolan.

På kvällen gick vi, som vi gör ibland, till rastgården för att Emma skulle få leka med sina kompisar.

När tanten med bassetthunden kom så blev det godistajm, även bassetten Sofus fick var med på ett hörn.

Efter rastgårds besöket blev både jag och A sugna på något sött, så jag tog apostlahästarna mot Statoil.

Så testade vi ljusgloben för första gången med ljus....fin ju. Sen var det TV tittande.......

6 kommentarer:

  1. å, vilken stor och god pizza .Me like!

    SvaraRadera
  2. Bajsugglan

    Ja, dom har väldigt stora pizzor där och mätt blir man verkligen....he he

    SvaraRadera
  3. wow vilken pizza, den gick inte av för hackor;))

    SvaraRadera
  4. Bibban

    Ja och goda är dom också. Dom har god rödspätt med, helt underbar.

    SvaraRadera
  5. Vad fin ljusgloben är på kvällen. Jag måste börja hålla ögonen öppna för en sån, jag som jämt springer på loppis! Och höstmörkret väntar ju strax bakom knuten, så det skadar inte att vara beredd ;o)

    SvaraRadera
  6. Stjärnakraft

    Ja ljusgloben fick jag suddig på bilden men den lyser väldigt fint. Den köpte vi då vi var i Simrishamn i våras.
    Vi har mycket ljuslyktor och ljus nu till den mörkare årstiden hösten och vintern. Då lyser både stearinljus och oljelampor.

    SvaraRadera