torsdag

Emma år 2008 då ett år gammal.

Vår lilla vofsing Emma på 43 kilo var ett år detta året. Här besökte vi Bulltofta rekreationsområde, här låg förr Bulltofta flygfält.

Jag går med henne runt i parken så hon får känna lukterna. Här går hon fint.

Ibland måste man ju stanna och kolla läget....tänker Emma.

Fast hemma på rastgården ser jag lite mer tuff och busig ut. Har ju lite "bling bling" runt halsen.....då är man kanske cool? eller?

Nere på Ribersborgsstranden leker husse och matte med mig ibland. Här kan jag springa löst och fånga freesbe och bollar.

Hmm....tala om märklig stil när man springer...men ja ja....he he.

Husse och Emma leker......

4 kommentarer:

  1. Skönt för Emma att det finns platser där hon kan få springa fritt.

    SvaraRadera
  2. Cici

    Ja det var ju ett krav för att vi skulle ha Emma att vi kunde ut med henne mycket....vi är ju ute i skog och mark väldigt mycket.

    SvaraRadera
  3. Jag gillar *blingbling* men är lite rädd för hundar...
    Fast Emma ser ju snäll ut :)

    SvaraRadera
  4. Monica

    Välkommen till min blogg.....jo blingbling kan vara fint om det bärs rätt.

    Ja Emma ÄR snäll, tyvärr så är hon stor, randig och det skrämmer många...men hon är underbar.

    SvaraRadera