lördag

Vov, vov, vov ! ! ! !

Jag heter egentligen Pasilla men kallas Emma av husse och matte. En Cane Corso är jag som älskar leka och äta. Jag kränger gärna ett par köttbullar eller en bit leverkorv. Älskar nallar gör jag och pipleksaker.

Detta är min nya leksak, en boll som husse köpte till mig. Den är kul att bita i och hålen gör att jag kan hålla fast den med tänderna om husse eller matte skall ta den.

Här är min favorit sten, jag brukar stå uppe på den och hålla utkick här inne på rastplatsen. Men nu står jag bredvid och kollar på grannens katt.

Jag kan sitta så här fint när Husse ber mig, men då måste han ha godis till mig, annars så busar jag med honom.

Japp, vov vov på er och tack för att ni läste lite om mig. Jag är ju också en i familjen...och nu skall jag ut och jaga lite kaniner....haha!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar