onsdag

Tisdag och onsdag

Tisdagen mot kvällen gick jag och lämnade pantburkar och pantflaskor i butiken hemmavid. Detta har varit gamla Volvo Verdexa. Det blev hela 20 kronor och 50 öre.

Efteråt gick jag mot pizzerian en bit därifrån och hade sikte på deras pasta med köttfärssås, som är himla god. Det fick bli mumsbiten innan jag började jobba natt.
Här är pizzerian och jag är på väg in.

På onsdagen efter att slutat jobba och kommit till busstorget tog jag en kaffe i väntan på stadsbuss nummer 3. Duvorna var mycket närgångna och tama, en av dom åt ur handen på mig av den bulle jag hade. Söta duvor och faktiskt vackra fåglar.

När jag väl kommit hem genade jag mina föräldrar och där hämtade min sambo upp mig. Vi fik fika hos dom och tog oss sedan bort till Vanåsparken, en bit ifrån där dom bor. En park man lekte mycket i som barn.

Så var det dags med nya sommardäck, så vi åkte till Vianor i hamnen. Det blev Nokian Hakka däck...väldigt fina och bra. Så där åkte lite pengar, men det var nödvändingt för våra sommardäck var rejält slitna.




1 kommentar:

  1. Det var ju bra att ni fick fixat däcken, det är mycket som ska göras på fridagarna, kommer ihåg det sedan jag själv slet och kom hem sent på kvällen.

    SvaraRadera