fredag

Kalkbrottet i Malmö & Victoria park m.m. del 2

Min sambo valde vinet till vänster....J P CHENET som är otroligt god.

Jag tog fram tunnbröd, gurka, bordsmargarin, pepparrotsvisp, hjortrostbiff och skinka, som jag skulle göra klämmor av.


Här håller jag på att fixa ordning två klämmor med hjortköttet och pepparoten...bara gurkskivorna som fattas.

Det blev två klämmor var och en klase vindruvor...vinet väntade jag med till min sambo kom hem.

Hon blev både glad och överraskad av mitt lilla kvällstilltugg.

Kvällen svepte in över Malmö och jag och A satt och njöt vinet vid de tända ljusen.

2 kommentarer:

  1. Det är viktigt med överraskningar - och det såg gott ut.
    Jag tycker du ska ta en extra utmaning från mig. Kul att se hur det slutar.
    Gå in på min blogg och titta på bofinksboet.
    tittade in för en stund sedan och äggen var kläckta.
    Ha det så bra.
    Kram Viola

    SvaraRadera
  2. Hejsan Polargrevinnan VIOLA

    Ja fy va gott tunnbrödet var, ville inte sluta äta. ja jag brukar överaska min sambo A med blommor, eller god mat eller fika....det piffar till lite i vardagen.

    SvaraRadera