torsdag

Frukostbuffé

I dag var både jag och Emma rejält avslagna efter gårdagens gångtur. För en gång skull blev jag matt i benen av den och Emma hade sovit många timmar efteråt.

Så i dag har jag och Emma bara tagit det lugnt. Rastplatsen fick bli en av destinationerna i dag. Här gillar Emma att vara.

Provade annan kamerainställning.

Efter turen med Emma så gick jag till caféet på Kronprinsen och såg till min förvåning att dom börjat med frukostbuffé...mums....gott.

Det satt gott med flingor, kaffe, nybakade bullar, ägg m.m.

Var så tidigt där att ingen mer hade kommit, men sedan strömmade de till människor som också ville ha buffé.

På vägen hem, bara en liten bit ifrån oss ligger detta vandrarhem. Vandrarhemmet Hilleröd. En villa mitt bland alla hyreshusen. Men nu måste jag hem och fixa lite. Vi väntar på att A:s föräldrar kommer ner över helgen.

6 kommentarer:

  1. Osloskånskan

    Ha ha....det var den kortaste kommentar jag fått hittills...haha

    SvaraRadera
  2. Men då fick Emma stanna hemma... det är så trist... i Frankrike dit vi reser ibland kan man ju ta med sig hunden nästan överallt, det gillar jag... lillen har t.o.m. varit med in till slaktaren! Buffé ja, valet är bra, men mätt blir jag lika fort som vanligt...
    Hulda

    SvaraRadera
  3. Så mysigt att få sitta där och äta en härlig frukost buffé!!!!
    Så fint vandrarhem!
    Hoppas du får en mysig helg!!
    Kram Eva

    SvaraRadera
  4. Hulda

    Ja Emma missar ju många godsaker..hehe..men i närheten av Malmö har vi faktiskt ett hundcafé.

    SvaraRadera
  5. Mina dagar

    Jo det var verkligen mysigt

    SvaraRadera