torsdag

TAGNING!!!!

Jag tog buss nr: 3 till Värnhem i dag. Hoppade av vid gamla busstallarna och tog mig mot kontoret där filmbolaget har sitt säte.

Här håller dom till.

Nu är det bara till att gå in och säga att man är kommen.

Lite pappershantering så man får sina pengar, info om filmen, sminkning och klädprovning. Mycket av serien är hemlig så jag kunde inte fota så mycket i dag..men det kommer ju två nätter också då jag skall vara med.

I pausen mellan en av tagningarna. Fick agera både inne och ute och hade kameran nära nära.....tala om nervös...ha ha.

4 kommentarer:

  1. Eftersom jag misslyckades (igen!) med kommentar till ditt förra inlägg försöker jag här.
    Det är kul att få lite insyn i hur det går till vid filmning, men jag hoppas att det inte är dig dom tänker mörda där ute på bron!

    SvaraRadera
  2. Cici

    Nej som tur är så är det inte jag som är mordoffret. Jag skall vara en frontfigur som skall vara vid offret när detta hittas. Den stora upplevelsen är att få vara mitt på bron, nersläckt och med ett filmteam och effekter.....samt havet som ligger stilla runt oss...det kommer nog bli något ofröglömligt.

    SvaraRadera
  3. Hej Moviestar! Va spännande! Det måste vara jättekul att vara med och se hur det går till! Fast jag har ju läst att du har en viss vana fr Wallander!
    Kul!
    Agneta kram

    SvaraRadera
  4. Snäckskalsdalen

    Hej hej...ja nu blir det röda mattan, champagne och limosin...ha ha ha...nej jag tror inte det. Men visst är det kul att få agera i filmer och sen se sig själv i den. Det är en konstigt känsla.....och hur många får agera på film som både kommer på bio, tv och dvd?

    Mm....det är intressant se uppbyggnaden av en film..mycket intressant.

    SvaraRadera