fredag

I dag tog jag ut Emma på ännu en långtur. Vi gick genom ett bostadsområde som vi nästan aldrig är i. Här var en del nya lukter för henne.

Området heter Bellevue-gården och nu följer vi vägen mot Hyllie.

En bro över vägen....relativt ny. Här skiftar miljöerna ordentligt.

Skulle besöka mina föräldrar, men de var inte hemma. Men tog en liten paus i deras trädgård....solen sken ju så höstaktigt härligt.

Emma njöt också på det härliga gräset.

Väl hemma tog jag fram 1 kilo blandfärs och gjorde köttbullar av det. Här en del av bullarna....skulle överaska A som sov i soffan...he he.

Jag älskar att laga mat.

Vi skulle ha mina föräldrar på besök på kvällen men innan dess behövde Emma ut ännu en gång...vi gick bara i parken hemmavid.

Här spelas fotboll ännu. Bra dom lade konstgräs på idrottsplatsen här, så den kommer till nytta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar