måndag

Har börjat jobba och allt rullar på.....

Efter nära på 6 veckors ledighet har man så kommit in i vanliga rutinerna igen. Samma buss och samma tider. Rätt skönt ändå. Nu kan man knega på och leva igen, mot nya mål och drömmar.

Nattbussen har inte kommit ännu och jag väntar. Arbetspasset som slutar 23.00 var tungt såhär efter ledigheten.

Här sitter han, bloggaren själv, och väntar på sin buss på väg till Malmö.

Jag såg ett bra citat som jag gärna vill dela med mig av:

"Det finns bara ett slags framgång - att kunna leva sitt liv på sitt eget sätt"

2 kommentarer:

  1. Det citatet håller jag verkligen med om! Så är det, och det är tur om man kommer till besinning och inser det och vågar göra så!
    Gott med den vanliga, grå vardagen, eller hur!
    Vi kämpar vidare!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Snäckskalsdalen

    Klart man vågar att leva efter citatet....vad skulle vara faran med det? Så tänker jag....man har bara sina 80 eller 90 år och dom skall man inte slösa upp på hur andra vill/tycker man skall leva dessa.... :)

    Ja semester är skönt men lika skönt med jobb och höst.....allt har sin charm.

    SvaraRadera