lördag

Kalaset hemma hos Skånegrabben (mig) ! ! !

Den här vackra solnedgången tog jag en bild på i går innan jag gick för att sova.

Nu har hösten gjort sin entré rejält.
Vackra färgade blad och höstens mustiga lukt.

En massa skräp skulle kastas.

Bilen var full av skräp, färdig för att kastas.

Vi skulle till ONOFF för att köpa ny patron till Sodastreamern.

Sedan till Netto och köpa varor till kvällens bjudning. Här låg förresten biografen SAGA på 70 talet, blev sedan systembolag och nu som sagt Netto. Bodde ovanför då jag var liten och hade mitt rum hitåt mot gatan.

Vi skulle fira mycket försenade födelsedagar. A fyllde i september och jag i augusti, men har ej haft tid till kalas. Så i kväll skulle mina föräldrar komma samt min brors familj. Titta här så fina räkmackor min söta sambo A har gjort.

Det blev kaffe och kakor i tv-rummet.

Emma står i vägen för fotograferingen. Hon är så sällskapssjuk....

Dessa orkidéer fick jag och A........fina.

Samt pengar och presentkort.

Efter en lång mysig kväll och en lyckad kväll så var vi trötta. A diskar och ställer tillbaka sakerna. Sedan lägger jag bara in detta inlägg och efter nannedags....skall hjälpa min bor flytta när jag vaknat igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar