söndag

Vad gör undersköterskan under bordet.......?

På lördags morgon när jag skulle till jobb hade en ambulans ställt sig så illa att jag inte kom fram, och vi bor på en återvändsgata, så det går bara köra åt ett håll.
Gissa vad jag kom för sent till jobbet.
Bilen var smutsig, rejält smutsig.....

....så det blev biltvätten efter jobbet denna dag.

En vanlig tvätt räckte....älskar se på när maskinen tvättar, det har jag alltid gjort.

Nice, ren och snygg bil har man nu.

Längs Pildammsparken gick folk och njöt av solens sken.

Dammarna är frusna ännu. Kronprinsen syns i bakgrunden.

Sjukhuset ligger utmed Pildammarna och här syns
de nyaste delarna av sjukhuset.
A och jag for iväg till Ica MAXI, på Ystadvägen.....ett gigantiskt ställe.

Mycket billigt och stort utbud. Mycket storpack hade dom också.

På kvällen fick Emma leka med kompisarna på hundgården.

Fick ett MMS i dag av A, där hon visar Emmas skolkande från jobbet. Emma ska ju vara en sorts vårdhund, men icke då...kan man slippa jobba går det ju bra. Avlsöjad av sina tassar....hahahaha.

4 kommentarer:

  1. Ja se hundar, dom kan vara bra lika människor. Skolka sådär! Men du syns, Emma, du är avslöjad!

    SvaraRadera
  2. Cici

    Du ska se när vi försöker leka kurragömma och Emma skall gömma sig och en av oss letar. Då ser man 80 procent av emma men hon själv tror ingen ser henne...ha ha

    SvaraRadera
  3. Jag tycker också väldigt mycket om att se bilen bli ren i biltvätten. :)

    SvaraRadera
  4. Lotta

    Ha ha samma galna intresse då då?

    SvaraRadera