måndag

ÄR I ÖSTERGÖTLAND FRAM TILL 2/7, ÅTERKOMMER DÅ!!!

8 kommentarer:

  1. Du hälsa vackra Östergyllen från mig.
    En östgöte i förskingringen.
    Kramen.

    SvaraRadera
  2. Jasåru! Hoppas du får en fin sommar!

    SvaraRadera
  3. Ja, man får väl säga: "Välkommen tillbaka!" eftersom du förmodligen läser den här kommentaren först efter din hemkomst ;o)

    SvaraRadera
  4. Synnöve

    Har hälsat till Östergötland...hehe...hade sol och bara sol.

    SvaraRadera
  5. Mina dagar

    Ja jo jag hade fint väder och fina vyer....resten kunde också varit nice..men men...he he

    SvaraRadera
  6. Osloskånskan

    Hej du...välkommen

    SvaraRadera
  7. Stjärnkraft...

    TACK...ja inte har jag någon bärbar pc och skulle jag haft med den så skulle jag inte haft internet täckning......så tack för din välkomsthälsning...he he

    SvaraRadera