söndag

Olycka, dubbel Emma och stinkbomber.

I veckan åt vi på puben hemmavid. A tog grillspett...såg verkligen gott ut.


Jag tog någon sorts biff och så här blev min mat, även denna god.


På kvällen såg vi en polisbil och en ambulans som stod och blinkade. en cyklist hade blivit påkörd och var rätt omtumlad.


Emma har varit i sin rastgård och lekt. Härligt med solnedgång.



Jag trixade lite med min kamera...och fick två Emmor.



Träden blommar för fullt. Dessa päronträd är fina.



I dag gjorde Emma en rusning efter katten, men Emma var krokad. Trots detta spräckte hon både kopplet och halsbandet. Så det blev till att köpa nya.


En vän till mig hade fixat "äkta" stinkbomber från Tyskland....wow nu ska jag ha kul....hehe.


6 kommentarer:

  1. DubbelEmma, haha ... det är nog tur att ni bara har en :D
    Stinkbombs, örrrk ... Tur att det är lååångt till Malmö ;D

    SvaraRadera
  2. DubbelEmman var fin! Undrar hur du har gjort...eller såg du dubbelt. Maten såg god ut.
    Agneta kram

    SvaraRadera
  3. Anki

    Ja det är TUR vi bara har en Emma..hehe....

    Ja stinkbomben skall jag placera så den luktar illa där det är mycket folk..haha

    SvaraRadera
  4. Snäckskalsdalen

    Jag fotade med en typ av dubbelexponering. Funktionen finns i min mobiltelefon.

    Ja maten var urgod. den puben/restaurangen är vår favorit.

    SvaraRadera
  5. Gott att äta på puben kan jag tro. Såg i alla fall gott ut :))

    Emma med sin tvilling... Tror det kan bli för mycket av det goda.
    Hon ville verkligen åt den stackars katten hihi.

    Ha en skön måndag nu.
    Kram Synnöve.

    SvaraRadera
  6. Synnöve

    Ja pubens mat är sååå god. Äter där ibland faktiskt.
    Ja Emma är så tokig i katter och kaniner att hon ibland kan springa genom en pansardörr. Jobbigt men samtidigt kul se henne hålla på. Hehe.

    SvaraRadera