onsdag

Vindkraftverk mitt i gatan/minatyrstolar från XXXLutz

I går, tisdag, så skulle A till sin sjukgymnast.
Jag följde med till entrén.

Tog en sväng då A skulle ta minst en timme på vårdcentralen.
Här Kronprinsens köpcentrum.

Oj, en lastbil mitt i trafiken. Den är lastad med en del av ett vindkraftverk från Kockums området.

Kronprinsens höga hus.

Bara de boende kan komma in och upp på gården...så har det varit i alla tider.

Jag gick in i dess köpcentrum. Här ligger mitt gamla "stammis" kafé.

Det räckte det med en Metro och en kaffe.

I dag, onsdag, var jag på nya jobbet och gick bredvid. Vi var i stan och mötte på killar som gjorde reklam för det nya möbelvaruhuset XXXLutz. Konstigt nog ligger det i IKEA:s gamla lokaler.

Han jag skall jobba för tillbringar sin lediga tid här i lokaler vid Lindängen i Malmö. Pysselhörnan.

TV och Wii hörnan.

Jag provar tränings cykeln........tungt.

I stan fick jag en kartong av killarna som gjorde reklam för nya möbelvaruhuset.
När jag kom hem öppnade jag det.
Två miniatyr stolar med företagets namn...ha ha..

2 kommentarer:

  1. DOm små stolarna du fick är ju för söta!
    Stackars Emma!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Snäckskalsdalen

    Ja det var mysigt små stolar.....ungefär som om dom vore tillverkade till små Vättar.

    SvaraRadera