lördag

Emma i storm, loppis och påskliljor

I dag lördag stod jag på loppis. Hade en massa saker att bli av med.....men guuud vad folk är märkliga. Saker som man säljer för 5 kronor och som kostar 50-80 kronor i butiken, står dom och funderar på och vill pruta ner till 1-2 kronor......jösses. Men en liten slant fick jag in.

Många var besökarna men få var köpare.

Efteråt gick jag och A till butiken. Det var vårväder ute efter att ha stormat i går.

Påskliljorna har börjat slå ut.




Emma i stormen i går. Sitter och väntar på sina kompisar.


4 kommentarer:

  1. Vilket ös på dogen
    fån rahden.

    SvaraRadera
  2. Kul med bilderna från hamnen. Tänk, såna där skräpiga ställen försvinner och bebyggs av fina hus, så jag undrar , tar de fula ställena slut nån gång? Jag föredrar nog fina hus framför slubbighet.
    Och kul med bilderna på släktingarna... vad glada alla var. Och en sån tjusig charmknutte du är!
    hulda

    SvaraRadera
  3. Hulda

    Ja skönt att skräpiga ställen försvinner när det byggs nytt, sen är det ännu mer synd att människor inte kan hålla rent i det nya. som klotter, skräp och vandalism.

    SvaraRadera