onsdag

En paus i allt

Det får bli en lång paus i mitt bloggande nu. Fattar noll av allt. Kan inte svara på allas kommentarer för att då måste jag ha en massa konstiga andra konton och koder och mix och mög för att kunna svara...det har inte varit så förut och jag vet inte vad som hänt med inställningarna. På min mobil kunde jag svara och kommentera men nu har denna "drunknat" då jag för första gången skulle paddla Kanot.......så ni får hålla ut till jag löst allt.


Men jag återkommer, slutar alltså inte men pausar.



6 kommentarer:

  1. Nog var det väl som självaste den! Huur mycket KAN Blogger krångla egentligen?! Det här eländet har ju hållit på i veckotal nu :o(

    Lugn i stormen, vi väntar på bättre tider! :o) Hoppas det löser sig snabbt!

    SvaraRadera
  2. Lovar att hålla ut, välkommen tillbaka när det är dags igen! För övrigt håller jag med Nina!

    SvaraRadera
  3. Jag har också krångel ,men jag är rädd för att det är datorn det hänger på. Endera dagen kommer en son och dotter hem och då får dom vara så snälla att hjälpa sin gamla mamma. Och den som väntar på något gott...

    SvaraRadera
  4. Stjärnkraft/Nina

    Tror problemet med min blogg är löst och det är jui så fall skönt. Min nya blogg gäller för jag kommer lämna denna. Hoppas du följer även min nya blogg.

    SvaraRadera
  5. Cici

    Det är vid inloggningen att man INTE skall ha rutan "fortsätt va inloggad" markerad....den skall avmarkeras......då kan man problemfritt svara på alla kommentarer...så lätt var det....

    SvaraRadera