fredag

Stolt

Vi alla måste få skryta ibland och inte vara rädda för att vara stolta över sådant vi åstadkommit. Själv är jag väldigt stolt över en speciell sak som skedde för några år sedan. Jag prenumerar på 91:an Karlsson tidningen och i den finns en serie om Kronblom. Detta år var jag i Örebros Wadköping och besökte Kronblom-muséet, ett litet litet sådant. Jag plåtade inne och tog också en bild på fasaden på huset.

Jag tänkte inte mer på detta och åkte sen hem efter ett par dagar. När jag var hemma mailade jag bara Björn Ihrstedt på 91:an och skickade en fil på bilderna. Det dröjde inte länge förrän han mailade och undrade om han fick köpa bilderna av mig, då en av dom skulle sitta på omslaget på tidningen. För detta året hade Kronblom 80 års jubileum, om jag inte minns fel. Så slumpen gjorde att jag fick min bild tryckt på OMLSAGET på en serietidning......

Är stolt ägare om ett par exemplar.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar